№9 «Қарлығаш» балабақшасында «Математика патшалығы мерекесі» өтті. Мақсаты: Білімділік: Баланың қарапайым математикалық түсініктерден алған білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып, ажырата білуін жетілдіру, қарапайым сан мен санаутүсініктерін қалыптастыру, апта күндерін ажырата білуге үйрету. Тәрбиелік: Ойынның шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, көпшіл, шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу. Дамытушылық: Сандарды тура, кері санауға үйрету, логикалық ойын арқылы баланың қиялын, ой - өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.
«Математика патшалығы »
Музыка әуенімен
балалар орындықтарына отырады.
Тәрбиеші:.Бүгін бізде қызықты математика патшалығы атты ертегісіне
саяхатқа шығамыз.
Зұлым сиқыршы (
музыкамен кіреді)
Зұлым сиқыршы:Қандай рахат!
Ха-ха-ха! Мен қандай мықтымын! Мен қандай құдіреттімін! Өз тылсым
күшімнің арқасында барлығының тас талқанын шығарамын :Менің қаһарымнан ешкім
де, ешқашан да құтылған емес.Сонда менен
мықты кім бар деп ойлайсыңдар!!! Ха!Ха!
Ха!мен сендерге ешқандай математика патшалығына баруға жол бермеймін ешқашанда
мен математика ханшайымының әлемін тас талқанын шығардым;мен сендердің
математиканы білгендеріңді қаламаймын, мен бұл әлемдегі ең күшті сиқыршымын,
енді басқа балаларды да жибермеудің жолын ойластыруға кеттім ха;ха (шығып
кетеді)(аудио запис)
Музыка әуенімен «Ертегілер әлемі» математика ханшайымы кіріп келеді.
Математика ханшайымы:. Сәлеметсіңдер
ме балалар. Мен Математика әлемінен келген математика ханшайымын . Менің
әлемімде зұлым сиқыршы келіп барлығын тас-талқан етті .Енді мен не істерімді
білмей дал болдым.Мен сендердің балабақшаларыңың алдында көп жүрдім.Сосын
сендерге кірейін деп шештім.Сендер маған көмектесе аласыңдар ма?
Жргізуші:. Ең
алымен біз сіздің әлеміңізді көруім керек?Содан кейін көмектесуге тырысамыз.
Жүргізуші:. Бірақ
біз оған қалай барамыз?
Балалар. Жаяу
ма, ұшақпен бе әлде поездбен бе?
Математика ханшайымы :. Менде
кілем-самалет бар.. Бірақ ол ұша алмайды. Алдымен
ол кілем-ұшақты құрастыруымыз керек.. Менде геометриялық пішіндер
бар.Олар қалай аталатынын кім біледі?Әркім өзіне геометриялық пішіндерді алып
мен айтқан жерге қоясыңдар. «Ортасында-
2 тіктөртбұрыш, сол
жағында–қызыл үшбұрыш, оң
жағында–сары үшбұрыш, жоғарыда–жасыл
үшбұрыш, астында – көк үшбұрыш, төртбұрышта- дөңгелек, тіктөртбұрышта - сопақша.
Балалар геометриялық пішіндерді орналастырды.
Математика ханшайымы:. Қандай
сурет пайда болды? Біздің кілем-ұшағымыз дайын болды Енді жолға
шығуға болады. Көздеріңді жұмыңдар осы кезде жылтыр әдемі ұшақтар ұшады
Проектордан ұшақтың бейнесі көрінеді.Фейрверг атылады.
Математика ханшайымы:. Біз
де ұшып келдік. Математика әлеміне түсу үшін ең алдымен зәулім сарайдың кілтпен
ашайық.Алдымен биз өлең айтайық:
«Біз
шеңберге тұрайық»
проектордан сарайдын есігін ашады
Проектордан зәулім сарайдын есігі ашылады
Математика ханшайымы:. Сарайдын
іші қалай әдемі бәріміз бұл үйде кім
тұратынын сұрап көрейік.
Ішінен
үшбұрыш пен төртбұрыш шығады.
Дөңгелектің сөзі:
Домалақпын, домалақпын,
Дөңгелек боп домаладым
Ай сияқты, күн сияқты
Шар сияқты домалақпын!
Төртбұрыштың сөзі:
Төртбұрышпын, төртбұрышпын
Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
Қай жағынан қарасаң да,
Төрт қабырғам тең бұрышпын.
Үшбұрыш тың сөзі: Сендер бізге қонаққа келген
екенсіңдер біз сендермен бір ойын ойнайық
Ойын: «Пішіндерді топтастыр»
(2
коробка, пластмассадан жасалған пішіндер)
Математика ханшайымы:. Жарайсыңдар
балалар. Енді пішіндерді өз үйлеріне қондырайық. 2 коробкаға салу.
Сергіту сәті. Музыка
әуенімен слайд арқылы көрсету.
Ойын: «Үлкен-кішкентай» шарты:
балалар шеңберге
тұрады тәрбиеші бір заттарды атайды мысалы: доп, ағаш, үстел, піл, тышқан, орындық. Егер кішкентай зат
болса балалар тізелерін бүгеді. Егер үлкен зат болса балалар аяқтың ұшына тұрып
қолдарын жоғары созады.
Математика
ханшайымы: -Ия, балалар бүгін
бір тамаша күн болды. Сіздердің арқаларыңызда бүгінгі математика патшалығына саяхатқа барып
қайттық. Барлық қиындықтардың барін жеңдік, сендерге алғысым шексіз, қазір
барлығымыздың көңілімізді көтеріп ән салайық.
Ән «Ертегілер әлемі Олжабай Амина»
Ханшайым:
Рахмет сендерге балалар. Сендер маған көп көмек көрсеттіңдер. Бірақ сендерге
балабақшаға қайтатын уақыт таяп қалды. Сендердің білімдерің маған өз күшімді
жинауға көмектесті. Ал маған «Математика еліне »кетуім керек Көп рахмет
сендерге. Сау болыңдар!Көздеріңді жұмыңдар: Мен сиқырлы сөз айтамын: «Айналамыз,
айналамыз балабақшаға қайтамыз».
Жүргізуші:. Міне
сендер балабақшаға да келдіңдер. Сендерге саяхат ұнады ма? Сендер
үшін ең қызық не болды?.