Мектепке дейінгі жастағы балаларда құрылысқа деген қызығушылықты қалыптастыру мәселесі мектепке дейінгі педагогикада маңызды орын алады, өйткені әр түрлі сындарлы шығармашылық балаларға қоршаған әлемді білуге ғана емес, сонымен қатар өз қабілеттерін жан-жақты дамытуға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі мекемелерде дизайн сабақтарын өткізу мәселесінің өзектілігі-қоғам дамуының осы кезеңінде балалардың қажетті материалды игеруіне бірнеше сағат бөлінеді.
Баланың конструктивті әрекеті өте күрделі процесс: бала іс жүзінде қолымен әрекет етіп қана қоймайды және салынған құрылысты қабылдайды, сонымен бірге ол міндетті түрде ойлайды. Бұл мектеп жасына дейінгі балалар үшін ең қызықты іс-шаралардың бірі: ол баланы қатты алаңдатады, жағымды эмоциялар тудырады.
Дизайн-бұл белгілі бір тақырыпты құруға бағытталған баланың өнімді іс-әрекеті. Бұл сөз латын тілінен шыққан, онда construere "модель құру, құру"дегенді білдіреді. Дизайн балалардың ақыл-ой, еңбек, адамгершілік дамуында маңызды рөл атқарады. Қызметтің бұл түрі танымдық және шығармашылық. Балалар дизайнының екі түрі бар: техникалық және көркемдік. Олар сыныпта қолданылатын материалдармен ерекшеленеді.
Қағаз жасау-шығармашылықтың күрделі түрі. Мұнда әртүрлі әдістер қолданылады: оригами, киригами, қағаз мүсіні. Ерекшелігі осы болып табылады, яғни ұсақ-түйек болмайды айтатын. Егер сәби бір нәрсе қоқыс немесе склеил, бүгінде исправишь. Бұл оның ақыл-ойы мен жауапкершілігін үйретеді.
№7 Мектепалды тобында құрастыру сабағы өткізілді
тақырыбы: "үй салу»
Мақсаты: сызба бойынша құрастыру дағдыларын бекіту, балаларды жеке және бірлескен құрастыруға үйрету
Міндеттері:
Білім беру міндеттері:
Сабақты И. Г. Шевченко өткізді